Olika makeuper

Här är en makeup som jag gjorde i början av min utbildning och jag sminkade min fina vän Elin. Har använt alla produkter ifrån Färg som går att köpa på  http://www.fargcollection.se/sv/
 
 

 
Här är en och kvällsmakeup som jag sminkade på vackra Alona. Jag tog orange skugga för att få fram hennes vackra blå/gråa ögon. Hon har helt fantastiska ögonfransar så egentligen behövde jag inte sätta lösfransar men det var med i ett av momentet för just kvällsmakeup på utbildningen. Så hon har lösfransar på denna bild
 
Makeup för äldre. Jag sminkade denna skönhet då det var fokus på äldre kvinnor. Hon var otroligt rolig att sminka då hon inte var rädd för färger, men jag valde en grå/lila skugga och tog persiko/rosa läppar. Hon hae otroligt fin hy så det behövdes inte mycket bas där heller.
 
 
 Vackra Emelie som gick i min klass fick en riktigt eyeliner och bubbelgumsläppar. Blev inspirerad ev en reklam från Dior med Kate Moss. Visst passar Emelie bra med en sån eyeliner? Jätte fin tycker jag=)
 
 
 

Kommentera här: